Elif-elif canim benim 3.sezaryen olacak. Ilkinden bana daha kolay geçti. İlkinde ben korsesiz kambur yururdum mesela hemen ayaklandim ama korsesiz asla rahat degildim. Iki dogum arasi da 15 ay bu arada. Ikinci dogumumda ogluk kuvozdeydi ertesi gun görmek icin sondam çıkınca kosa kosa gittim yanına. Sonra ben eve çıktım oglum hastanede kalmıştı her aksam süt götürmeye yine ben gittim aracı bile ben kullanmistim. 4gun evime indigimde evimi dio köşe bucak temizledim biri gelir gider diye daha sayiyim mi 😊 korkutmayın gözünüzü Allahin izni ile hic bisey olmaz. Ikinci dogumum tam 1 sene once olmustu oglumu yaşamadı kaybettim malesef. Tam bir sene sonra isteyerek tekrar hamile kaldim ve yine hic korkmuyorum Rabbim kolayligini veriyor🤲