Oznur35 Canım içecekten kötü hissetmiyorsun gecesinde yemeği içmeyi bırakıyorsun ya hastanede de uzun sürüyor aç karnına bir saat sonra 2 saat sonra kan veriyorsun artık susuzluktan mı açlıktan mı kan şekerin düşüyor bence ben aç karnına iyiydim 1.saat bayılacak gibi oldum 2. Saat gayet iyiydim mesela ama çok zor yapılamayacak gibi değil