55busrayayla Merhabalar kızlar 21+2 hamileyim erkek bebişim olucak. Şu üç gündür sol kasığım da ağrı var ve geçmiyor geçse bile anlık geçiyor. Neden olur acaba ? Yada sizde oldu mu
Balarisiii 55busrayayla bende sürekli oluyor 22 haftalıkken 2 kere nst ye girdim açıklık var mı diye bakıyorlar ama hiçbirşey çıkmıyor ağrı da gün içinde ara ara oluyor yine bende siz de bi doktorunuza danışın
mucizegebelik6 55busrayayla canım bende bugun 22 olduk. Senin haftanda doktora gittiğimde benimde Vardı ve devam ediyo bunlar bu hafta da olurmus benimde oğlum olcak insallah, alta baskı yapabiliyormuş bu daha iyi günleriniz diyor doktor