Nazlimom Sizde de böyle mi yaptılar şeker 179 cıktı 100 lük yüklendi bugünde 1 saat arayla 4kere kan vericem🙁
Renasumut Nazlimom benim 145 cıkmıstı normalden biraz fazlaydı diye ikinciyi istemediler sadece dikkat et dedi doktor bana yaklasık iki ay dikkat ettim düzeldi o da
aysenurkp Benim 150 cıktı,sonra 100luk yüklediler o da 180 den aşağı düşmemiş 3 saatlik değerlerde.Sizinki öyle yüksek çıkmaz insallah🥰 yalniz biraz çarpabiliyor 100luk o yüzden yanınızda mutlaka birisi olsun derim ben her ihtimale karsi
B1983 Ben suanda şeker testi yaptırıyorum aç geldim direk 50 gr icecek verdiler onu ictim kan vercem kafam karıştı açlık ta bakılması gerekmiyordu sordum yok dediler