Sabriye1 Doğuma 0 gün kaldi yaziyor ama hala gelen yok buğun kontrolum var doktor buğun de suyun gelmezse yada sançilarin olmazsa yatiş verecem dedi ve suni sançı takacaklar benim için dua edin nolur 😔
Mina69 Sabriye1 bende 40 haftalık oldum 2 gün önce gittim düzensiz sancı 1 cm açılma vardı hala düzene binmedi sancılar ne nişan ne su bekliyorum boş boş 🙄🤦♀️
Busra_aras Sabriye1 benimde bugün 0gun kontrolüm var doktorun suni sancıyi açılma olmadığı sürece onermiyorum dedi bendinde 5dkda bir gelen karnından belime dogru bir sancım var acaba doğum sancısı mı bilmiyorum
Asudeprenses Sabriye1 bizde 40 hafta olduk, dün kontrol vardı, bor sıkıntı yok, ama sancı da çıkmadı, cuma tekrar gel dedi,41 haftaya kadar bekleyecez dedi,sonra suni verecek,ay inşallah ozaman kadar kalmaz suyum gelir doğururum,artık stres yapmaya başladım