Canım bende yaptırdım yarın sonucunu öğrencem inşallah güzel çıkar ama korkmuyorum benim anneme ve kayınvalideme de doktor bebek sorunlu engelli doğabilir demişler ama maşallah doğdu ki çok sağlıklılar bazen korkutuyor doktorlar aldırma bnce yaptır.☺️