Deletedmom_33 Gzmpyrz 21+1 de erkekte boyleydi canım bizim benzeri 17+0 da da var onu bulamadım https://www.hizliresim.com/k2nw2mz
Ecetiryaki Gzmpyrz yorumda erkek yazan var ne alaka bariz kız, resme girip bakmadan sallıyorlarmı anlamadım 🤷🏻♀️😁🥰
Deletedmom_33 Gzmpyrz öyle dediyse olabilir canım bizimkinde yukarı doğru çubuk gibi çıkıntı vardı çünkü 17. Haftada da 21 de de
Gzmpyrz Burcu_akbb doktorda alttan baktı net görelim diye bakar bakmaz dudaklarına bak kız dedi hayırlısı sağlıklı olsun da bebeklerimiz ☺️
Gzmpyrz Missewos yani doktor alttan baktı bi de iki dudak bak bu net kız dedi tabi ilk öncelikliğimiz sağlıklı olması teşekkür ederim canım 😂🥰
Burcu_akbb Gzmpyrz Rabbim sağlıklıca Kucağınıza nasip etsin 🥰 Kız evlat çok başka ben ilk iki bebeğimi kız istedim Yoldaş olsunlar birbirlerine diye şimdide Erkek 3. Oda babasına yoldaş olsun 🥰
Sakinem212 Gzmpyrz net olarak kız benim kızçe de 14 haftada öğrendik cinsiyetini sağlıkla gelsin düeşşmedi yani.