nevarneyokk Azizinannesi2 Bana kullananlar losyonun daha çok işine yaradığını söylemişti o yüzden losyon aldım ben 😀
Heather Azizinannesi2 yağı seçtim ben mustela set almıştım yağı daha başarılı bulduğum için losyonu duş sonrası kendi bacaklarıma falan kullandım. Kızıma da losyon falan almadım sadece mustela yağı aldım
MerveNur- Azizinannesi2 yağ gözenekleri kapatıyor hava almasını engelliyor dedikleri için losyon aldım
Morprenses Azizinannesi2 ben ikisinden de aldım ama maalesef şu içerik inceleyen sayfalarda bi baktım zararlı madde var diyor baby me almıştım. Çok üzüldüm sürsem bi dert yeni alsam bi dert 😄
Tughanalpinannesii_ nevarneyokk ben de deepfresh losyon almistm efsane yumuşacık yapıyor kokusu da çok güzel bebek doğmadan ben bitircem sanırım 😂
Heather Azizinannesi2 bilemiyorum ki ne desem bazılqrıda losyondan memnunmuş, sanırım kişiden kişiye değişiylr bu da🙂
nevarneyokk Tughanalpinannesii_ Bende mustelanınkini aldım o da çok güzel kendimi sürmemek için zorluyorum 😂😂
Azizinannesi2 Tughanalpinannesii_ bende Komiliydi herhalde onu aldım oda çok güzel kokuyor İyikide hamile değilim yoksa aserebilirdim 😂😂
nevarneyokk Azizinannesi2 İkisinide almışsın zaten bence yine öyle git baktın biri daha çok hoşuna gitti ötekini kendine sür 😂
Temmuzannesii28 Azizinannesi2 bebe yağını kendime kullanmıştım bi ara ve kıllanma yaptı araştırdım gerçekten yapıyormuş o yüzden kullanmıcam bebeğe 😂
UmutsuzPolyanna Yaa Bende yağ alacaktım, sanki cildi o daha çok besliyor gibime gelmişti demek tıkıyormuş heaa