momysss Kızlar 27 haftalığım karnımın kenarlarından doğru sancı geliyor gibi sancı mı yoksa bebek büyüdüğü için gerilme acısımı nasıl anlayabilirim
Pirayeada momysss 27 haftalik benim de ağrıyordu nst çektiler sanci cıktı hastanede yattım doktora gidin belki bebek büyüdüğü içindir herkesin farklı Olabiliyor
momysss Pirayeada hastanede kalmayı istemiyorum ya normal de bu ağrı kısa sürüp geçiyodu şimdi geceden beri ağrıyor anlamadım sancıyı ilaçla falan mı durduruyorlar:(
Pirayeada momysss normalde adet sancısı gibi olur dediler ama bende öyle olmadı sol göbek tarafim sızladı hep