MinikLokum Kızlar birlikte 9 ayımı doldurdum ve artık ben doğuma gidiyorum, dualarınızı bekliyorum. Umarım pozitif bir doğum hikayesi yazarım buraya. Rabbim hepimizin evlatlarını kucağına sağlıkla almasını nasip etsin. Şimdiden dua eden herkese teşekkürler.
Mrcmrv19 MinikLokum rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlıca bebeğini kucağına almayı nasip etsin 😊🌸 darısı bizlere inşallah 😊
Htc456 MinikLokum hadi bakalım Rabbim Bi avazda kurtarsın. Bende 1 saat sonra çıkacam evden doğuma gitmek için. Rabbim yardımcımız olsun
06yonca MinikLokum rabbim sağlıklı şekilde ıkınızıde kurtarsın canm 🤲🏻 Normal mi sezeryan mı canm ilk bebiş mi birde