Kızlar yarın saat 10 da doğumum olucak içimde bir huzursuzluk var ya bebeğimi sevemezsem alışamazsam ilk karşılaşma nasıl oluck bir birimze alışa bilicekmiyiz bir kaç kere lohusa sendromu okumştm acaba diyorm onun mu etkisinde kaldm bebeğimi çok seviyorum ama içime böyle bir kaygı doğuyor korkuyorum ona annelik yapamazsam bakamazsam o an ki psikolejiyle istemezsem koklayamazsam diye ilk doğumum olucak bu kaygımı korkumu nasıl yene bilirim bana yardımcı olurmusunuz bu bana kendimi çok kötü hissettiriyor.😔 bugüne kadar böyle bir kaygım olmadı hep sevdim konıştum kzımla acaba doğumun verdiği stres ters etki de olabilir mi diyorm 😔😔 bilmiyorum kafam çok karışık🤦🏻♀️