Kubra-3438 Karaciğer enzimlerim yükselmiş bugün acil sezaryene alındım bebek hep uyuyor sütüm de gelmedi napsam :(
poyrazinannesi3547 Kubra-3438 Allah analı babalı büyütsün inşallah durumunuz nasıl inşallah iyisinizdir
Kubraka Lifeis şöyle söyleyeyim 03.01.2022 sezeryanla doğum yaptim 2hafta sonra rahim iltihap yaşadım ve test yaptılar pozitif çıktı sonra yine yaptılar pozitif ama silk çizgi sonra doktor dedi ki eskiden kalma pozitif bu kimseye geçmez