Kubra-3438 merhaba, ben 36 haftalık iken kovid oldugumu ogrendim. Özelr gidiyordum normalde, yatis verilince bir de devlet e gidelim dedik. Orasi çok yogun acil hastalarimiz var suyu veya kanaman olursa gel dedi gönderdi eve. Açıkçası ilgilenmediler dogru durust. Bebegim ters oldugundan dolayı dogum baslasa riskli demisti özel doktorum. Velhasil bir Aksam üstü özele.. Ne kadara mal olacak bilmiyoruz filan da. Neyse Allahtan sigortamiz var biraz ona guvenlik. Yüzden kacini karsilar artık kabukuz dedik. Tam 8 gün yartim 37 olunca acil sezeryana alindim. Bu süreçte ilaç olarak sadece parol ve kan sulandirci verildi. Öksürük olunca da surup. Bazen midem bulanıyor dedigimde de hap hepsi bu. Sezeryan sonunda bebegimi ten teams filan olmadı Hatta gitmedim bile. Esimin ameliyata girmesi yasakti eger kovit olamsaydim esimle birlikte ameliyata alınması için doktorla gorusmustuk neyse. Iki gün bebegim benden ayrı tutuldu, solunumu yetersiz diye. Size tavsiyem gideceginiz hastanede bebek yogun bakimi olsun. Iki gün ayri iken sütumu sagdim bir damlasi bile kiymetli demisti hemsire. Az gelir diye endise etmeyin. Bu süreçte bebegime de kovit testi yapilmis baya bi.. Kan da alinmis vs. Ben kaç karantina sureci de maskeli olarak emzirdim siz de dikkat edin buna. Sarılık oldu bebegim, sebebini ogrenemedik ancak kontrol altına aldık. Simdi ise çok sukur toparladik esimin destegi çok onemliydi, 50 günlügüz ve bin sukur. Allah yardımcınız olsun. Moralinizi yüksek tutun.
Dip not: Ben sezeryana alinmadan önce baya burun tikanikligi yasiyordum hafif de öksürük vardı. Tat ve kokuda hiç sorun olmadı. Ilaç olarak tikanikligi için burun spreyi kullandım deniz suyu icerikli olan. Bebege zarari olmayacak bisey. Dogum sonrası nefesim açıldı öksürük gitti. Yani bebek çıkınca o alan açıldı diye epey rahatladim. Hep bebege odakladim kendimi kucagima alma hasreti ile.. Varsa sorularınız seve seve cevaplayabilirim.🌻