Gokyz123 Arkadaşlar merhaba 36+3 günlük hamileyim. Dünden beri şiddetli bir şekilde el ve ayak kaşıntısı yaşıyorum. Özellikle avuç içi ve ayak tabanında şiddeti gece artan bir kaşıntı. Kaşıdıkça kızarıp elim ve ayağım şişiyor. Böyle bir şey yaşayan var mı ?
Mehtap_93 Gokyz123 bende yaşadm aynısını el ve ayakta ve özellikle gece hep kanattm kaşımaktan bişey yapmadm bi süre sonra kendiliğinden geçti. Ama dayanamıyosanz buz gezdirin krem sürün bide maden suyu için
Elfcems Gokyz123 bende aynı 36+3 teyim 1 buçuk aydır kaşınıyorum pubb mı ne gebelik kaşıntısı denildi asla ne yaptıysam geçmiyor 2 saatte bir uyanıp çılgınlar gibi kaşınıyorum doğursam da kurtulsam diye bekliyorum yıldım artık
shrgnss Gokyz123 gebelik kolestazı kuru kaşıntı ise genelde avuc içleri ve ayaklarda oluyor safra ile alakalı Allah kourusun bebekleri etkiliyor test safra ultrasınu yapılması lazım benimde var ilaca başladık çok sukur azaldı vakit kaybetmeden dr gidin gastroenteroloji bolumunune kadın doğumxunuz yönlendirir ztn. Ben bu hastalık yüzünden seseryan olacağım mecbur.. olsun sağlıkla gelsin de lütfen ihmal etmeyin 🙏🙏🙏💓
Gokyz123 Mehtap_93 çok zorluyor kaşımaktan yoruldum. Soğuk suyla yıkadım geçmedi buz deneyeyim bir de. Çok teşekkür ederim
Gokyz123 Elfcems hiç sormayın sizin bayağı olmuş. 2 günde yıldım ben allah yardımcımız olsun gerçekten. Gribi daha tam atlatamamışken bu çıktı şimdide
Elfcems Gokyz123 sormayın bütün bacaklarım yara kaşımaktan ne ilaçlar kremler kullandım hiçbirisi işe yaramadı , devam ederse sizin ılık duş alın ve sakın kese yapmayın
Elfcems Gokyz123 ben önce kendi doktorumla görüştüm evet sonra bir çok doktorla görüştüm ama kadın doğuma bir gidin o yönlendirsin belki safra asiti yüzünden de kaşınıyor olabilirsiniz ihmal etmeyin test isterler muhtemelen sizden
Gokyz123 Elfcems anladım tamamdır çok teşekkür ediyorum. Rabbim size de kurtulmayı nasip etsin bir an önce 🙏🏻❤️
Gokyz123 minikkoalammm 4 gün önce kontrolümüz vardı bütün tahlilleri de yaptı aslında ama hiçbir şey yoktu. Bugün yeniden kan verdim canım bakalım ne çıkacak
minikkoalammm Gokyz123 bende yaşadm benimki de temiz çıkmıştı gebelik kolestazı oluyor oda anne bebek için tehlikeli birşey o yüzden kan vermeni söyledim canım gebelik dönemi çok hassas bir dönem sağlıkla al yavrunu kucağına 😊
Gokyz123 minikkoalammm gerçekten öyle çok zor bir süreç. Doğum yapanlarda ısrarla hamileliğin daha kolay olduğunu söylüyor ama ben öyle düşünmüyorum. En azından çocuğum gözümün önünde olur uykusuzluğa da razıyım diyorum. Hamilelik beni çok yordu. 😍 amin canım çok teşekkür ederim rabbim hepimize nasip etsin inşallah 🙏🏻❤️
minikkoalammm Gokyz123 bu sabh doğum yaptm hamilelk doğumdan snrasına göre bana da daha zor çok şükür bu süreci bitrdik darısı sana kuzum
Gokyz123 minikkoalammm yaaa ne güzel allah analı babalı büyütsün canım inşallah 🥰 amin bizimde az kaldı. Rabbim herkese nasip etsin 🙏🏻❤️😍
Gokyz123 shrgnss peki bu hastalıkta rutin olarak sürekli kaşıntı oluyor mu yoksa azalma gösterebiliyor mu ? İlk gece uyuyamadım kaşıntıdan ama şuan sadece gece belli aralıklarla kaşıntı devam etti ve durdu. Kan testi yaptı doktor sadece alerji olabilir dedi başka bir bölüme yönlendirmedi. Tedirgin oldum şimdi biraz
Adileeselvi shrgnss merhabalar kaçıncı haftada ortaya çıkıyor 17 haftalıgim bende göbeğim de kızarıklık ve kaşıntı var birde bacaklarım da kasidikca kızarıyor vücudum da kasiniyor ama çok değil
shrgnss Gokyz123 doğumdan sonra geçiyormuş ve sonraki doğumlarda da oluyormuş. İlaç tedavisi azaltıyor ama