Eveeeeet bende doğurduuuum. 37+5te geldi bebişimm. 3480 kg 51 cm boyunda 🤩👶🏻 Bu sabah hastaneye 9:30da yatışım yapıldı ☺️ 11:35te ameliyathaneye alındım,sondamı ameliyat sırasında taktılar asla hiç birşey hissetmedim herkes çok pozitif ve güleryüzlüydü 😍 Çok endişeli kaygılı girmeme rağmen beni neşelendirmeyi başardılar ve inanılmaaaaz ilgilendiler. İğne sinek ısırığı kadar bile acıtmıyor,vurulduktan sonra hemen karıncalanma ve hooop uyuşma. Sonrası ise 10dk içinde minik bebişe kavuşşşşma 🤩 Oğlumda bende cooook iyiyiz. Sütüm hemen geldi ve çok güzel emiyor çok şükür 🙌 İlk kalkış anını çok acılı söylüyorlardı ama inanıııın ki 0 ağrı 0 sancı. Ayağa ilk kalktığımda sadece belimde bir baskı hissi vardı o kadar. Ne kadar yürürseniz o kadar iyileşiyorsunuz. Hep yürüdüm bol sıvı içtim ve ağrı kesici bile vurulmadım. Herşey cok güzeldi.🤩 Şimdi bebeğim yanımda mışıl mışıl uyuyor yarın sabah evimize taburcu oluyoruz inşallah ☺️❤️