Srmckl insanın evi gibisi varmı ya gitme birde köye lohusalık döneminde inan kimseyi istemiyor insan yanında bı 10 gün kendi anneniZ yaninzda kalırsa size yeter bence ilk bebekte olsa doğunca herkesten iyi siz anlayacaksınız onun dilinden… Ben ilk kızımda kaynana kaynata yanında sobalı evdeydm ay ne zordu emzirmek duş almak uyumak bebekle ilgilenmek ikinci kızımda evimdeydim kimseyi istemedim yanımda annemide postaladim eşimle çokta güzel lohusalık dönemi geçirdim darısı üçüncüye inşallah