Ya kızlar ben bugün hastaneye gittim gitmesem daha iyiydi gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyorum diyip marmara üniversitesine gönderdiler darıca farabiden gittim saat 2.30dan gece 10.30 kadae boşa bekledim aynı tahlilleri yaptılar ama sonucu bi türlü çıkmak bilmedi gereksiz bisürü işkem yaptılar bide yetmiyomul gibi niye buraya geldinizki size nasıl bu tehşihi kıydular diye kızıyolar daricadaki doktordanda o hastanedende şikayetçi oldum doktordan yanlıl tanı koyduğu için hastabedende gereksiz yere saatlerce sonucum çıkmasına rağmen beklettiği için bugün perişan oldum hastanelerde