Oznurack1 Kızlar 26+2 haftalık hamileyim göbeğimin hizasında akşamlar bi ağrı oluyor yatarken hissediyorum. Elimle bastırdığım zaman ağrıyor. Yaşayan var mı bu ağrı neden olur ki ? Sıkıntılı bişey mi
Mirzaninannesiii Oznurack1 bende başından belli yaşıyorum karnimiz büyüdüğü için sanırım çünkü herşey normal çıkıyor 35deyim
Halime0638 Oznurack1 31 haftalığım hala var ağrıyo valla hele sagdan sola yada soldan saga dönerken ölüyorum agridan
Sevinc86 Bende 26 hafdalik oldum Bende 1 aydir var o agri dr sordum normal dedi göbegin karnin esnedigi icin oluyor dedi Ama göbegini etrafinda morluk Fln olursa acile git dedi fitik olma ihtimali oluyormus
Oznurack1 Sevinc86 korktum ama ya bişey falan olur diye kimi de yukarı doğru çıktığı için bebek diyorda bilemedim
Oznurack1 Mirzaninannesiii yatakken falan hani bi yere vurursun da morarır. Morarma ağrısı gibi ağrılar oluyor şuan yok gece korkuttu beni baya
Mirzaninannesiii Oznurack1 valla bende çok sık yaşıyorum canım ama hiçbir bi problem çıkmadı dedgiim gibi .birde benim ağrı eşigim çok düşük ona bagliyorum ben
Oznurack1 Mirzaninannesiii benimki yüksektir de alakası yok ya sanki organlarım batıyor gibi oluyor bazende bebek büyüdüğü için yaşıyoruz galiba bu sorunları