Minelisa Mrb arkadaşlar bugün tam olarak 31+0 haftalık hamileyim . Dr kontrolümde bebeğimin 1625 gr olduğunu söyledi Dr kilosu nasıl sizce iyi mi?
Fatmadumankorc Minelisa bence haftası ile uyumlu benim 31 haftalıkken 2kiloydu şu an 33+4 olduk pazartesi gittik kontrole 2225 olmuş ama biz 2 hafta önden gidiyoruz o sebeple
Esras88 RumeysaNur34 benimde 29+2 de 1266 gramdı sizin o haftada kaçtı acaba bende çok merak ediyorum gidince ne diyecek @Minelisa
RumeysaNur34 Esras88 29 gitmedim canım en son 31 de gitmiştik bir sonraki kontrol 9 gün sonra 34+3 de olacak
Fatosylmz27 Fatmadumankorc bnmde 33+5 de 2300 dedi az geldi bna dr ilerde fln demedi ama sevnmdim kilosunun iyi olmasına erkn doğum riskim var
Kediannesiiii96 Fatmadumankorc 2 hafta da 200 Gr almış nasıl önden gidiyorsunuz doktorunuz böyle mi söyledi.
Fatmadumankorc Fatosylmz27 33+1ken gittiğimde söyledi 35 hafta ile uyumlu dedi ki zaten araştırırsanız o haftalarda bu kiloda oluyorlar fazlasının olması da sıkıntı :)
Fatmadumankorc Kediannesiiii96 evet 35 hafta ile uyumlu dedi daha doğuma 7 hafta var bundan sonra her hafta 250 gram alsa 4 kilo yapar zaten ki bir çocuk da maksimum 4.200 filan çıkıyor