Kızlar 4+4 haftalık sabah lekelenmem oldu kayıplarım oldugu için hemen doktora gittim ama doktor çok erken oldugunu ve suan ilaç fln veremem betanı takip etmemiz lazım 4+3de betam 271 çıktı cuma günü tekrar ver dedi belki kimyasaldır suan bişey yapamam dedi