nagis1 Bende 20 haftalık oldum hareketleri böyle hissediyorum gibi ama hiç adam akıllı hissetmedim de diyebilirim ve sağ tarafıma kasığıma yerleşmiş 2 haftadır orda dokununca eli ayağı biyeri geliyor elime çok değişik biraz endişelendim haftaya detaylı ultrasonum var ozamanı bekliyorum bide gün içinde bikaç kere gelip geçwn kasık ağrım var 🤦🏻♀️ Genişlemeden dolayıdır diyorum ama herkeste oluyor mu