Kızlar cuma randevum var doktor bebek iri diye cuma ölçüm yapıp sezaryana gün vereceğini söylemişti ama benim bugün ufaktan sanki ağrılarım başlıyor gibi, eğer Cuma’ya kadar bebek normal gelmeye karar verirse süreç nasıl olur bilginiz var mı yani gitsem normali mi denerler doktoru mu ararlar ölçüm mü yapılır kafamda deli sorular 🙁