Annesininbalii Merhaba kızlar , isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum ama güvenilir bir yer var mı sizin yaptırdığımız memnun kaldığınız uygun fiyatlı 🌼
Shewolf Annesininbalii https://resimyukle.io/r/SkL8M3xVrj https://resimyukle.io/r/SkL8M3xVrj Ben sadece tulum şapka eldiven yaptırdım battaniye vs kendim örüyorum aynı renkte ❤️ 85 TL tuttu
Kelebekbusra Annesininbalii olmaz mı cok guzel bır instagramda fırma var kesınlıkle gozum kapalı onerırım cok ilgıliler de ürünümüz de geldı https://instagram.com/luladesing_?utm_medium=copy_link @ Luladesing_
Cansuada24 Annesininbalii gafull_battaniye bende orda yaptırıcam makine işlemesi isim baskı degil bana göre baskılar cabuk soluyor gibi
Merve67i Ben mucize miniklere yaptırdım daha yeni gerçekten hediye magnet de veriyolar ve ürünler güzel
SerraveAnnesii Bebeqon diye bir siteden yaptırdım bir haftada geldi 200 liraya 12li set yaptırdım yastığı da içinde. Kumaşı falan baskısı çok güzel tavsiye ederim 😍
mihraveannesi SerraveAnnesii aynı şekil de ben de orda yaptırdım henüz elime gelmedi ama ona rağmen içime sindi çok güzel ilgileniyorlar hemen cevap veriyorlar 🌺
Annesininbalii SerraveAnnesii Himm evet bebeqon a baktım sanırım ama karar veremedim yastık dahil 200₺ mi , baskı mi
SerraveAnnesii Annesininbalii Evet kumaşı çok güzel çeşit de çok fazla 🥰 ben en uygun orda buldum diğer sitelerde çok pahalı
iremcannn1907 Annesininbalii hobidik diye bi sayfaya yaptırdım instada canım. Normal hastane çıkışlarından biraz farklı hoşuna gidebilir. Bi bak derim ben çok memnun kaldım ❤️☺️