Saremm 30. Haftalarımdayken göğüs ucumda çok kuruluk oluyordu,güvendiğim bi eczacı var ona danışmıştım,çok kaşıntı ve kuruluk hissettiğin zaman rahatça sürebilirsin diyip madecassol vermişti,iyi de geldi,doktoruna sormak koşuluyla korkulcak bi ilaç değil gibi