Merhaba kızlar ben bu gece biraz endişeliyim 29+6 oldum ama bu gece aynaya baktığımda fark ettim karnım çok aşağıya inmiş göğsümün altından kaburgalarımı sayabiliyorum normalde plasenta previa demişti doktor ama sonra düzeldi demişti en son tekrar plasenta aşağı inmiş olabilir mi böyle bişey yaşayan var mı