Kızım hala hastanede dayanamıyorum kızlar , çok özledim , sanki elinden oyuncağı alınmış ufacık bir kız çocuğu gibiyim,evimdeyim annem , babam ve eşimleyiz kızımı bekliyoruz ,onları üzmemek için güçlü durmaya çalışıyorum yoksa deli gibi ağlamak istiyorum yapamıyorum şimdi ağlıyorum herkes uyurken ama yapmamam gerek bunu da . Bana bakan gözlerini unutamıyorum minnak minnak . Küvezin içinde öyle yatışını her gördüğümde ağlıyorum çok dua ediyorum bugün 8 gün oldu bana 80 yıl gibi geliyor . Herşeye rağmen çok şükür diyorum Allah a şükrediyorum vardır Bunda bir hayır diyerek . Benimki sadece özlem, orda onu kimsesiz bırakmışım gibi hissetmekten kalbim sızlıyor . Ona doya doya sarılamadım. 🥺 ben kimseye diyemediklerimi size diyorum buraya yazıyorum . İyi ki varsınız . Allah hiçbir anneyi babayı evlatları ile sınamasın inşallah 🥺🤲🏻
Çok doluyum lütfen kusuruma bakmayın sadece yazmak istedim .