Hilalfigen Kızlar ben ilk gebeliğin kalbi durmusustu şuan 6 haftalik gebeyim pıhtılaşma varmış bende oksapar 4000mg iğne kullanıyorum aynı şeyleri tekrardan yaşamaya korkuyorum aranızda benle aynı durumda olan var mı süreciniz nasıl geçti keseyim gördük ama kalp sesi duymadık daha
gmzsdt İlk gebeliğimde kalp atışını duyamadıgımız için kürtaj olmak zorunda kaldım bebek gelişmemiş, 1,5 ay sonra tekrar gebelik oluştu çok şükür 🙏 oksapar iğne kullandım 5 .ayımda bıraktırdı doktorum coaspirin verdi
derindemir gmzsdt bana doğuma kadar ve doğumdan sonra 1 ay daha devam dediler.neye göre belirleniyor acaba aüresi
derindemir Marsilya hastanede genetik bölümünden randevu alıyorsunuz kandan bakıyorlar.2 ayda çıkıyor sonuç