Merhabalar biz eşimle çocuk istediğimiz icin 1 aydir korunmuyoruz ve adetime 1 hafta var bugün kahverengi lekeler geliyor peceteyle sildikçe ve kasiklarim agriyor internetten araştırdım hamileliğin ilk haftalarında yerlesme kanaması deniliyormuş ama ben daha önce disgebelik geçirdiğim için çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mi ne yapmam lazım sizce? 😔