Htc456 Sabaha doğum olacak anneler neler hissediyorsunuz. Hazırlıklar bitti mi son durum nedir. Ben çok stresliyim saatler geçmiyor ☹️
MinikLokum Htc456 Bütün hazırlıklar tamam. Heyecandan uyuyamıyorum bir sürü duygu içiçe geçmiş durumda, zaman ne ara geçti anlamadım. Herkes evladını sağlıkla kucağına alsın inşallah.
Pinarlina Htc456 uyku uyuyamıyorum resmen stresten inanılır gibi değil görünürde hıc stres yapmıyor gıbıyım ama dünden bu güne yüzümde nal gıbı sıvılce çıktı ya 😔
Htc456 MinikLokum hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah. Saatler kaldı çok heyecanlı Bi durum Rabbim yardımcımız olsun. Sezeryan mı senin ki de
Aycan051415 Htc456 sezeryanin en zor yanı bu olsa gerek yaa doğuracağı günü saati bilip beklemek gözüne heyecandan uyku girmemesi çok zor olmaliii😅 sağlıkla kavuştursun rabbim
Htc456 Aycan051415 sizin de mi sezeryan? Çok Nalet bişey. Özellikle ikinci sezeryan. Günleri sayıyorum derken şimdi saatler bitmek üzere ☹️ bu da geçecek inşallah
Aycan051415 Htc456 benim ilki normaldi Buda normal gözüküyor sadece sezeryana dışarıdan bi bakış benimki🤗😅
Htc456 Aycan051415 en güzeli normal doğum. Ansızın gidiyorsun hoop doğurmuşsun. Bu şekilde beklemek işkence resmen