Ben de 39+6 yim ara sıra ağrılarım olsa da malesef ki daha bebişim gelmedi. Halbuki oncesinde gelmek için can atiyordu içerde zor tutuyorduk doktorumla 😂 ne denediysem olmadı hurma, bitki çayı, yürüyüş, merdiven in çık ne varsa yaptım son günlerde burada dönen videoyu yaptım squat yaptım tık yok. Hepimiz birbirimize dua edelim sağlıkla gelsinler inşallah ama artık çabuk gelsinler anneler balon oldu 😄