MMmommy 38+0 doğum yaptım 6 gün oldu ne su ne nişan ne yalancı sancı bebeğim de kanalda değildi zaten hiç bişey yoktu gece 3 de 5 dkda bir sancı geldi sabah 7 de 3 dkda bire düştü öğlen 1 buçukta hastaneye gittim yatisim yapıldı 8 cm açılma vardı epidural takıldı 10 dk sadece çünkü çok yorgundum 10 dk epidural aldım suyum patlatıldı öglen 3.25de oğlumu kucağıma aldım