iremo-2 İyi geceler kızlar 9 haftalık hamileyim bugün enfeksiyon kaptığımj öğrendim belirtileri vardı tahlil verdim, monurol verdi doktorum böyle birşey yaşayan varmı bebeğe sıkıntı olur mu korkuyorum bilgi verir misiniz
Fatmahmet63 iremo-2 benimde proteinim yüksek çkmştı idrar tahlilinde kullandım o haftalarda herhangi bi sıkıntısı yok bol su da iç içini temizliyor insanın
Esras88 iremo-2 onun muadili üromisin kullanmıştım geçmişti bol su içiyodum zaten bi sıkıntı olmadı ama sonrasında bir hafta boyunca felaket ishal olmuştum ve bana bunu kimsede söylememişt çok korkmuştum kan geliyordu artık afedersiniz yani sonra normale dönmüştü her şey şükür 🙏🏼 çok geçmiş olsun ilk haftalarda çok oluyor enfeksiyon😏
Ezgiduru iremo-2 korkmana gerek yok hemen iyilestirir bende de olmustu ilk gebeligimde. Hem zararı olsa dr vermezdi zaten
ipekveatlas eczacıyım kullanılabilir bi sorun oluşturmaz kendim de kullandım enfeksiyon icin. sadece ishal yapar
ipekveatlas iremo-2 ne gibi belirtileriniz var? muhtemelen yarına kadar sakinler ama en iyisi gece uyumadan önce son kez idrar yapıp ilacı içtikten sonra uyumak. sabaha kadar etkisini daha iyi gösterir
iremo-2 ipekveatlas böbrek ağrısı idrar yaparken yanma idrar rengi sarı belirtiler bunlar biraz önce içtim ve yattım umarım sanaha kadar dayanabilirim idrar için
ipekveatlas iremo-2 gece uyanırsan bi şey olmaz korkma. bol bol su tüketmelisin böbreklerde ağrın varsa belki hemen geçmeyebilir geçmiş olsun
iremo-2 MihrimahVeAnnesiii bir sıkıntı olur mu derken ilk gebeliğim ve burada daha önce bu durumu yaşayan insanların tecrübelerni merak ettiğim için soru sordum , peki siz buraya bana mı soru sormaya geldiniz yoksa yaşadıklarınızı paylaşmaya mı anlamadım ?
MihrimahVeAnnesiii iremo-2 Pardon da neden tersliyorsunu ki ? Gayet normal soru sordum ne gibi sıkıntı olabilir , korkunuz ne gibisinden . Lafın anlaşılacağı yer ile anladığınız yer çok farklı . Size yardımcı olmak istemem zaten . Direk tersliyorsunuz. İyi günler .
iremo-2 MihrimahVeAnnesiii sorduğunuz sordu yardımcı olacak şekilde değil. Doktor verdiğine göre burada ne demeye yazıyorsun der gibi bir cümle kurmuşsunuz, doğal olarak insan böyle algılıyor..
MihrimahVeAnnesiii iremo-2 Sizin algılama stiliniz farklı . Beni alakadar etmez ne sorduğunuz . Endişe ettiğiniz şey ne anlamında sordum . Neyse umarım cevap bulmuşsunuzdur iyi günler .
portakalcicegii iremo-2 merhaba bugün banada doktorum verdi. Böbrek agrısı, yanlarda agrı ve idrarda yanma vardı. Faydası oldu mu ?
iremo-2 portakalcicegii merhabalar, maalesef faydasını göremedim ben umarım siz görürsünüz, benim enfeksiyon dahada ilerledi doktoru farklı bir ilaç verdi vajinal akıntım da oldu :( umarım kurtulurum ve sizede faydası olur