Merhaba arkadaslar ben spinal anestezi ile 16Aralik da dogum yaptim geneliniz hamiş annelerimiz merak eidyordu durumu:) Arkadaslar öncelikle ben en cok belden igneyi arastirmistim nasil olcak ne hissedicem diye asiri korkarak girdim dogum sanah hastaneye yatisim yapildi damar yolu acildi lavman da istemisti doktorum inanin bu ikisinin stresi bence benim dogumumdan da daha zor geldi dusuncenolarak:)Ameliyathane eglenceli bir ortam. Herkes elinden geleni yapiyor genel anestezi isterseniz onda da pismanlik duyarmsnz blmem ama spinal de sadece ilk ayagi kalkis da sanki boyle gibeginiz yer cekimine gidiyor gibi organlar asagiya dogru:) onun disinda ikinci gun ucuncu gun azaliyor daha sonrasinda dikis yerinde yanmalar oluyor ama arastirilmis herkes de ayni durum. Yani kendinizi korkutmaniza gerek yok.İkinci gun normal kucuk adimlarla yuruyebilirsiniz:) zaten bol yuruus yapnlar erken ayaklanmis oluyor ayrica abartilcak kadar hic yok inanin o kadar korkak bir insanim ki kan veremem cocuk dogurdum saka gibi kendime inanamiyorum o yuden kimseye bakmayin belden igne vuruldugumu bilmedim bile milletin abartmasi hic korkmayin annelerim her sey icin degiyor sesini duydugunuz ana bi an once yarlarinizi diksinlerde tamamen bi bebeginizi gormeknistiyorsunuz mukemmel bir duygu herkess nasip olsun.. benden hu kadar sorulariniz olursa yazin yoruma cevaplarm