Kızlar ben38+3 haftalık hamileyim lakin bebegim aşırı hareketli , hep bebek büyüdükçe hareketi kısıtlanır azalır diyolar ama bende hiç öyle olmadı . Aksine daha ser hissediyorum, hareketini kısıtlanmadı yani :) sizce normalmi ? Benim gibi bebegi kıpır kıpır olan varmı ? Normalmi yani böyle olması ?