ElifZenginUral ben hergün kavun yiyorum.activia yoğurdumu eksik etmiyorum salatalık yiyorum bir de sabah yumurtama pul biber döküyorum biraz.çünkü normalde de de çok kabız olurum.bunları besinlerime dahil ettik den sonra rahatladım şükür 🙏🏻 Tabi bi iki üç günde anca düzene oturuyo