MslAknn minikbebegim19 sıvı detarjan aldım denemelık ama kokusu falan yok cok ıyı degıl sanırım bakalım 1 kere yıkadım ama
Sssna minikbebegim19 bende bugün e bebeğin kendi markasını aldım. Alerji yapmayan kullanmadım ama inşallah iyi çıkar. Benim bünyem çok alerjik dalinin kokusu bana çok alerji yapıyo canım
Busrabaksii Sssna BEn ebebegin deterjan ve yumuşatıcısıni kullanıyorum gayet güzel 😊 ilk yıkayınca hafif parfüm ve su kokusu gibi bir bebek kokusu oluyor ama kuruyana kadar geçiyor ❤️
Edafrt Ben de kullandım çok güzel bir koku bebeğimin dolabını yerleştirdim dolap kapağını açtığımda bile çok güzel koku vuruyor burnuma ☺️
Sevinc86 Bebeklerin kiyafetlerine sakin fazla yumusatici Ilac Fln kulanmayin cok hasas onlarin Teni hic iyi degil Ben Ilk 3-4 ay hic birsey kulanmadan yikadim
minikbebegim19 Sevinc86 ilk kıyafetlerini yıkarken kullanıcam zaten o zamana kadar geçer kokuları diye düşünüyorum
Rumeysaasgin minikbebegim19 dalın filan kutusunda güzel koksa da asla çamasirda buram Buram kokmuyor Duru granül sabun tozunu öneririm klasik olan her gün çocukları banyo mu yaptırdın diye soruyorlar 😊
B1983 minikbebegim19 bende dalin sıvı deterjan ve yumuşatıcı aldım tavsiye üzerine daha yıkamadim ama