Merhaba anneler kızım 35 günlük bugün aşı oldu ateşi var doktor parol yazmış ama üstünde kullanım şekli yazmıyor benimde aklıma gelmemis bakıp eczacıya sormak yazar diye tahmin ediyordum internette de iki ayın altı bebeklere vermeyin yazıyor tecrubeli anneler ben bu ilacı kullanım mı yada nadil kullanım kaç ölçek
İnşaallah yardım edebilecek biri çıkar 😕