Herkese selam, oncelikle tum hamile olan anne adaylarina sabirlar diliyorum.Allah kucaginiza en guzel sekilde almayi nasip etsin.
Simdi benim dunden beri sancilarim var ama oyle boyle degil.Bebek sanki dahada asagiya indi.38 haftalik hamileyim suanda.normalde sezeryan dogum planladik doktorumla ama sezeryana kalmadan normal dogurcak gibiyim.yerimden kalkamadim bugun asiri baski var ve 5 dkda bir tuvalete gidiyorum.acaba suyum geliyorda ben mi anlamiyorum bilemedim.kanamam falan yok.doktorumlada konustum yalanci sancilar olabilir dedi.persembe kontrolum var ama sanki sabaha dogurcakmisim gibi bi sanci var.alt tarafim sanki kesiliyor gibi aciyor.Ve bebek inanilmaz hareketli sabahtan beri nerdeyse hic durmadi.acaba dogum pozisyonunu falanmi aldi.bilemedim.bel kismimdada agri var boyle sanki biyere vurmusum gibi. Daha once normal dogum yapan arkadaslar hatirliyorsaniz nasil baslayip dogurdunuz anlatabilir misiniz? Ona gore korkmalimiyim beklemeli miyim fikir olur.
Bu arada doktorumada soruyorum ama doktorum erkek oldugu icin dogum yapan bi kadinin halinden yine dogum yapan baska bir kadin anlar dusuncesindeyim.Buna gore cevap verirseniz sevinirim.cidden sakin kalmaya calisiyorum ama asiri heycan ve panik var.uyuyamiyorum bu nedenle.