ipekveatlas 21 haftalık olduk. her gün hissederdim özellikle sabah uyanınca ve gece uyurken. bi kaç gündür çok yoruldum ve hiç hissetmedim bebeğimi dün çok derinden bi tekme attı o kadar. sizce doktora gitmeli miyim🥺
kahvesever__ ipekveatlas kanamanız fallan yoksa endişelenmeyin ama gitmek istiyorsanız yinede gidin içiniz rahatlatmak için
Gzmlerce ipekveatlas valla canim bende ayniyim 20+6 olduk dedigin gibi gece ve sabah olurdu 2 gundur tık yok 😢 cozemedim bu isi ya bizimkiler azcik tembel yada daha hissetmiyoruz 😢
Glbyz61 ipekveatlas canım daha erken hareket ediyordur ama.sen hissetmiyorsundur 28 haftadan sonra gör diyeceksin ki çocuğum biraz uyu ;))(
Neslikra06 Bu haftalarda hareketleri düzensiz oluyor diye biliyorum tatlı birşeyler yesen,soluna uzansan denedin mi
ipekveatlas Neslikra06 sola yatınca hic oynamadı en cok sırt üstü yatınca oynardı hep iki gündğr karnım boş gibi. acaba bu haftalarda cok mu uyuyolar ya🥺
Minigin_annesi0 Bende tam 21 haftalık oldum yaklaşık üç gündür hissediyorum hareket korkmayın. Sağlık ocağına gidip kalp atışını dinletebilirsin
ipekveatlas Minigin_annesi0 ben 15ten beri hissediyodum üç dört günde bir 18den sonra her gün hisseder olmustum iki gündür tık yok canım acaba uykuları bu haftalarda cok mu uzun oluyo?
Neslikra06 ipekveatlas bende 20+3 üm gündüzde hissediyorum ama gece daha çok oynuyor bazen gun boyunca hiç hissetmediğim de oluyor korkma uyuyordur buyuk ihtimal
Minigin_annesi0 ipekveatlas e yani canım hareketleri falan değişir sürekli onlarda büyüdükçe düzenlerini değiştiriyolar. Çikolata ye uzan biraz belki hissedersin hareket ☺️
ipekveatlas Gzmlerce ya gercekten ben gün icinde bile hissetmeye baslamıstım ama iki gündür sıfırrrrrr bi ara böyle tekmeledi ama öyle derindi ki zor hissettim cok korkuyorum seninde karnın bos gibi mi böyle yumuşak of
maviananas ipekveatlas insallah hareket eder ama etmezse de korkmayın ara ara benimki de hareket etmiyor gün boyu. bizi korkutmayı seviyorlar galiba🤦♀️
ipekveatlas Neslikra06 ben de gece deli gibi oynardı alısmıstım. simdi oynamadı cok tedirgin oldum uyuyodur insallah
Gzmlerce Neslikra06 o kadar uyuma ihtimallerj İ yok malesef normalde gunde 150-200 arasi hareket ediyorlar hissedilen 3-4 oluyor ama onuda anne kiloluysa eger hissetmeye biliyor ?
Neslikra06 Gzmlerce 54 kiloyum gün içinde koşturmaktan vs hissedilmeyebiliyor gece daha çok hissediyorum mesela şu an ama gunduz daha az
Gzmlerce ipekveatlas ozaman icin rahat etmicek senin ne desekte sen git baktir canim acile 2 gundur falan hissetmiyorum de burayada haber ver merak etmeyelim seni