Merhaba herkese. Ben bugün transfer oldum 5.gün embriyosu. Ve 1 haftadan beri afedersiniz çok fena kabızım çok zorlanıyorum çok ıkınıyorum. Bugün transferden sonra duphalac şurup verdi doktor, 2 kere içtim bugün ama faydası olmadı. Bu durum embriyonun tutunmasına zarar verir mi çok korkuyorum :((