abbasova14a Merhaba kızlar 39+1 günlük hamileyim. 2 cm açıklığım var ama bebek daha kanala girmedi Bu durumu yaşayan var mı ? Girmesi için neler yaptınız
haticerale63 40+4 Haftalığım Bende de açıklık yok ne sancı ne açılma ama dün göründüğümde kanala yerleşmiş dedi
Hanifebolat34 Pilates ya da bebeğin kanala yerleşmesi için yotubede videolar var ona dair yapabilirsiniz