Bustagur
Kızlar yaşadığım şehirde bi devlet hastanesi olsa da güvenemiyorum ve En yakın hastane 3 saat uzaklıkta. Aileme de çok uzaktayım. Kontrollere gidiyorum zaten ama doktorla henüz durumu konuşmadım. doğumumu öncelikle normal istiyorum tabi ama o kadar mesafe olunca normali beklemek riskli gözüküyor. Doğum başladığını anlarsak ne kadar sürede hastanede olmamız gerekiyor. Doğumu da kışın yapacağım ve yollar karlı olacak 😞