Ben ilk başlarda sürekli şeker yiyordum öyle ki şeker görünce kusuyorum o derece tiksindim. Şu an karanfil atıyorum ağzıma o da en az üç tane anca bastırıyor bazen ağlayasım geliyor ya yemek yemeninde bi anlamı yok hiçbi şey damağımda kalmıyor valla işkence gbi keşke kusssamda şunu yaşamasam 🤧😅😢