Kızlar merhaba. Ben anaokulu öğretmeniyim. 2 buçuk aylıkta hamile.. Çok yoruluyorum ama bitaraftanda ihtiyacım var. Öğrencilerimin hepsi hasta biri domuz gribi çıktı🙁 kendimi riske atmak istemiyorum ama bebeğime bişiler alırım, doğum parası da diye devam ediyorum.kacıncı haftaya kadar çalışmam gerekiyor. Benim gbi çalışanlar nasıl korunuyor ne yiyor ne içiyor ve bizim 7,5 saatten fazla calıstırılmamız uygun değil diye biliyorum,bunun dışında başka hakkımız varmı? Degerlendırıyım,yoksa yakında çıkacağım🙁