gurbetcianne97 BaLLikom44 yoo doktor gayet iyi ve yerinde olduğunu söyledi. İri bebek değil o kadar☺️
hs_mutluluk16 MslAknn 38+3 3.000 civarı pazartesi gidicez bakalım tekrar 🤗 iri bir bebek olmayacak diyor doktorum