mom3516 Btlcan ben dün süt kaymağı yedim ama bozulduğunu anlamadım yeni korona atlattım koku hiç yok tadı aldım ama döktüm sonrasında. Üstüne 3 gündür kusuyorum yıkılmadım ama ayakta da değilim dnsjkdeo
Prensesannesiii03 Bende yanlıslıkla bozuk süt içmiştim arkasından hemen kustum sonrada bir sorun olmadı bişey olcağını sanmam 😊
mom3516 Btlcan bende korktum da artık korona bile atlattım şükür diyerek endişemi aza indiriyorum o zaman cok paniktim ve ciddi anlamda bişey olacak sanarak panik atak geçiriyordum hastaneye götürsünler istiyordum sürekli bişey olacak diye