Özelde de devlette de aynı önce kendileri veriyorlar çünkü baktıkları zaman sürekli giyin çıkar zaman kaybı bu yüzden altı açık elbise gibi pembe yada mavimsi çıkarılabilen önlük gibi elbise veriyorlar doğumdan sonra siz kendi aldığınız şeyi giyiniyorsunuz :) ve o süreçte inanın hastanenin verdiği daha rahat ettiriyor insanı.