Kızlar az önce gittim acile Yarin 41 oluyoruz yarın gel yatisini yapariz büyük ihtimal dediler açıklık yok dedi doğum şeklinden falan da bahsetmedi hiç heyecanlıyız bı o kadar da korku var nolur dualariniz eksik etmeyin devlette yapicam neler yapmam lazım bilenler aydınlatabilir mi?