denizvebulut kendincebirii yok ben hiç kaldirmadim 3 aydır falan kullanıyorum. Yatmadan hemen önce yapıp normal şekilde yatıyorum.
Fundish İster istemez bi kısmını atıyor geri benxe sorun değil lazım olan kısmını vücut almıştır diye düşünüorum .sadece olabildiğinde it ileri doğru o kadar.sonrasındakullandığını bile unutucaksın
MinEdam kendincebirii ağızdan alacağın zaman yatmana yakın al . O zaman belirtileri kayboluyor . Ama ilacı içip uyumazsam baş dönmesini hissediyorsun
Anne-hanim Fitil olarak kullanırken biraz ıslatırsan ve iyice ileriye ittirirsen sorun olmaz, ilk başlarda bende çok zorlanmıştım ama parmağının yarısına kadar ittirebilirsin demişti bana doktorum öyle kullanınca akmadı