Ay her postun altına yazıyorum ama asel ismini hiç beğenmiyorum ya. Türkçe öğretmeniyim diksiyon eğitimi aldım. Yeri geldi ders verdim. Türk milleti “s” peltekliğini çok fazla yaşar. Üstelik kişinin kendisi de peltek olabilir:) söyleyişte zorluk çekilir. Bir de çok fazla konuldu bu isim.. zeynep Ela daha güzel hem bi seferde akıyor hem de söylenişi kolay.